منو افقی ماجراجوهای ایرانی 360پیکسل

شرایط و ضوابط در ماجراجوهای ایرانی

شرایط و ضوابط بازنشر و اشتراک گذاری

***شرایط و ضوابط بازنشر و اشتراک گذاری محتواهای ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com)***

♣–هدف از ایجاد ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) اطلاع رسانی صحیح و جامع در حوزه گردشگری و ماجراجویی است.

♣–در ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) تیمی از نویسندگان متخصص در زمینه گردشگری داخلی و خارجی در حال نگارش و تولید محتوای باکیفیت و انحصاری هستند.

♣–دقت و نکته سنجی در اطمینان از صحت مطالب و کیفیت آنها از خصوصیات تحریریه ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) است.

♣–مخاطبان و بازدیدکنندگان گرامی می‌توانند مطالب ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) را با رعایت تمامی چهار شرط زیرنقل کنند یا به اشتراک بگذارند:

***ذکر نام ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) در ابتدای مطلب
***ذکر نام نویسنده و محقق مطلب
***عدم تغییر، دخل و تصرف در مطلب
***درج لینک صفحه منبع در انتهای مطلب

♣–درصورت عدم رعایت اصول و قوانین حق نشر (کپی رایت) و مقررات داخلی پیرامون انتشار مطالب، حق شکایت به مراجع قضایی برای ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) محفوظ است.

 

***توضیحی درباره تولید محتوا (مطالب ، عکس و فیلم ) در ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com)***

 

♣–واحد تحریریه ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) به روش های مختلف سعی در ارائه با کیفیت ترین تصاویر دارد:
۱) تهیه محتوا (مطالب ، عکس و فیلم ) از طریق عکاسان ، برگزارکنندگان تورها و برنامه های حرفه ای که در سراسر ایران و دیگر کشورها با ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) همکاری می کنند.


۲) حضور اعضای تحریریه تحت عنوان برگزارکنندگان تورها و برنامه های حرفه ای در مناطق توریستی و گردشگری و تهیه تصاویر و فیلمهای با کیفیت، متناسب با نیاز شما عزیزان.


۳) از طریق جستجو در فضای مجازی.

♣–در مورد روش سوم یعنی جستجو در اینترنت که به ندرت پیش خواهد آمد ذکر این نکته ضروری است که اعضای ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) حساسیت خاصی روی درج نام تولید کننده محتوا دارند. اگر در سایت ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) به محتوایی برخوردید که نام تولید کننده محتوا در پایین آن درج نشده اطمینان داشته باشید که تلاشهای ما برای پیدا کردن نام تولید کننده محتوا بی نتیجه مانده است.


♣–تمامی حقوق مادی و معنوی کلیه تولیدات محتوا (عکس ، فیلم ، مطالب، مصاحبه، پادکست های صوتی و تصویری ، گردهمایی ، دورهمی ها ، سمینارها ، وبینارها و…) برای ماجراجوهای ایرانی iranadventurers.com/ iranadventurers.ir محفوظ و تحت اختیار می باشد.


♣–وب‎‏‎سایت رسمی ماجراجوهای ایرانی: iranadventurers.com/ iranadventurers.ir

♣–ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) این حق را همواره برای خود محفوظ می‏‌دارد که کلیه ی محتوای به نمایش درآمده در وب‏سایت را تغییر دهد. در حالی که ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) تلاش کرده است محتوای برنامه ها و تورهای برگزارکنندگان را به‏ طور دقیق در وب‌‏سایت نمایش دهد.

♣–کلیه حقوق معنوی مانند علائم تجاری، نام‏‌های بازرگانی، طراحی‏‌ها و حقوق انحصاری محفوظ و منحصراً متعلق به ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) است.

شرایط استفاده

دسترسی به وب‌‏سایت ماجراجوهای ایرانی iranadventurers.com و iranadventurers.ir (وب‌سایت رسمی) و استفاده از آن منوط به رعایت ضوابط و شرایط زیر و کلیه قوانین مربوطه است. در صورت دسترسی به این وب‌‏سایت و جستجو در آن، شما کلیه شرایط استفاده از این وب‌‏سایت را بدون هیچ‏گونه محدودیت یا قید و شرطی ** قبول** می‏‌کنید.

حقوق‏ ‏تکثیر و نشان‌‏های تجاری

***حقوق‏ ‏تکثیر و نشان‌‏های تجاری ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com)***

♠–ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) 

***مالک این وب‌‏سایت *** است.

♠–مالکیت یا حقوق کلیه مطالب وب‌سایت، اعم از تصویر زمینه، آیکون‌ها، نویسه‌ها، کارهای هنری، تصاویر، گرافیک‌ها، موسیقی، متن، ویدئو، نرم‌افزار و نیز کلیه کدها و اسکریپت‌ها، اعم از HTML، CGI و همه موارد مشابه در هر قالب مورد استفاده برای اجرای وب‌سایت در انحصار ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) است.

♠–محتوا و کد این وب‌‏سایت دارای حق ‏تکثیر است. به استثناء موارد مذکور در اینجا، شما مجاز به کپی، تغییر، آپلود، دانلود، انتقال، بازنشر و نمایش کدها یا مطالب وب‌سایت جهت بازتوزیع به اشخاص ثالث با اهداف تجاری یا توزیع این کدها و مطالب بدون اخذ مجوز کتبی از ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) نیستید.

♠–شما نمی‏‌توانید محتوا یا کد این وب‏سایت را جهت اهداف دیگری غیر از اهداف مذکور در این‏جا استفاده کنید.

♠–کلیه اسامی، لوگوها و علائم تجاری موجود در این وب‏‌سایت متعلق به ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) است.

♠–شما نباید بدون کسب توافق کتبی ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) از آن‏‌ها به هر طریق یا به‏ گونه‌ای استفاده کنید که باعث ایجاد ابهام شود.

♠–عدم رعایت ضوابط توافقنامه استفاده باعث فسخ قرارداد و نقض حق تکثیر ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com)، حقوق نشان تجاری و سایر حقوق معنوی و اختصاصی خواهد بود.

♠– می‌‏توانید بخش‏‌هایی از وب‌‏سایت را جهت استفاده شخصی خود پرینت کنید.

تعهد: عدم ضمانت یا تعهد

♣–ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) نهایت تلاش خود را می‏‌کند که اطلاعات وب‌‏سایت صحیح و به‏ روز باشد اما هیچ‏‏گونه ضمانت یا تعهدی در قبال محتوای وب‏سایت «به همان صورتی‌که هست» تقبل نمی‌‏کند. تا آن‌‏جا که قانون اجازه می‌‏دهد، ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) هیچ‏‌گونه تعهدی در قبال از دست رفتن اطلاعات، درآمد یا سود به‏ صورت مستقیم، غیرمستقیم، تصادفی، متعاقب یک اقدام دیگر، خسارات تنبیهی و/یا دعاوی اشخاص ثالث به‏ واسطه دسترسی یا عدم امکان استفاده از اطلاعات و/یا محصولات موجود در وب‌‏سایت یا هرگونه خسارات ناشی از یا در رابطه با استفاده از وب‌‏سایت متقبّل نمی‌شود.

♣–به‏ علاوه، ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) هیچ‏‌گونه مسئولیت و تعهدی در قبال خسارات ناشی از انتقال ویرویس به کامپیوتر یا سایر اموال شما به‏ واسطه دسترسی به وب‌‏سایت یا جستجو در آن یا دانلود اطلاعات وب‌‏سایت تقبل نمی‌‏کند.

♣–بطلان هرگونه شرط، ضابطه یا مقررات مذکور در توافقنامه استفاده تاثیری روی قابلیت اجرایی شرایط توافقنامه استفاده و نیز قابلیت اجرایی آن بخش‏‌های توافقنامه استفاده براساس حکم دادگاه‌‏های مربوطه ندارد.

حفظ حریم خصوصی

خواهشمندیم بخش «سیاست حفظ حریم خصوصی» مربوط به نحوه برخورد ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) با اطلاعات شخصی ارائه شده توسط شما را مطالعه فرمایید.

پیوندها و وب‌سایت‌های ثالث

♣–ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) هیچ‏‌گونه مسئولیتی در قبال محتوای سایت‏‌هایی که به‏ این وب‌سایت یا از این وب‏‌سایت لینک شده است تقبّل نمی‌‏کند.

♣–مسئولیت دسترسی به سایر وب‏‌سایت‌‏ها به عهده خود کاربر است.

♣–لینک سایر سایت‌‏های موجود در این وب‌‏سایت صرفا جهت آسایش کاربران ارائه شده است.

ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) هیچ‏‌گونه مسئولیتی در قبال صحت، صلاحیت، اعتبار قانونی هرگونه ضمانت صریح یا تلویحی و نیز هرگونه اجناس یا اطلاعات موجود در این سایت‏‌ها را تقبل نمی‌‏کند.

بازبینی

ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com) در هر زمانی ممکن است شرایط و ضوابط موجود در توافقنامه استفاده را مورد بازبینی قرار دهد و نسخه به ‏روز آن را منتشر کند.

بدین‌وسیله شما هرگونه تغییری را قبول می‏‌کنید و هرچند وقت یک‏بار باید شرایط حاضر و ضوابطی که مشمول موارد استفاده شما می‏‌باشد را مطالعه کنید.

صلاحیت قضایی

♣–هرگونه اختلاف پیرامون محتوا یا استفاده از این وب‌‏سایت تحت قوانین اساسی ایران رسیدگی خواهد شد و صلاحیت قضایی و محل دادرسی به دعوی مربوطه تنها در حوزه دادگاه‏‌های عادی ایران/تهران خواهد بود.

♣–شرایط توافقنامه استفاده، آخرین بار در دسامبر، Monday2021 20December ، دی ماه سال ۱۴۰۰/۲۰۲۱ به‌‏ روزرسانی شده است.

 

© ماجراجوهای ایرانی (iranadventurers.com)  ۲۰۱۲  کلیه حقوق محفوظ است.

پذیرش و تایید قوانین

*** گرفتن هرگونه بلیط، رزرو، خرید تور، شرکت در برنامه ها و تورها از وب سایت ماجراجوهای ایرانی به منزله قبول بی قید و شرط تمامی قوانین یاد شده در وب سایت ماجراجوهای ایرانی می باشد ***

***هرگونه فعالیت اعم از گشت و گذار، جستجو، استفاده از محتواهای سایت ماجراجوهای ایرانی به منزله قبول بی قید و شرط تمامی قوانین یاد شده در وب سایت ماجراجوهای ایرانی می باشد ***